2020年7月30日星期四

金錢、自由與尊嚴:開博文

「果日太古城有個阿叔,好豪咁對住啲狗講話『我攞少少錢出尼就買得起你地三萬隻狗』,果下我先意識到原來錢係咁有用。唔好話買起咩,至少我可以資助我認同嘅事業先」同朋友閒談講起,原來係資本主義嘅世界,錢先最有效嘅選票。


另一個朋友又講起佢係屋企同屋企人困獸鬥,下下比屋企人食住,疫情下又走唔到,「如果有錢我真係想搬出去,唔洗睇佢地面色⋯⋯不過無錢唯有硬食」原來無錢嘅人係無選擇,更加唔好講自由同尊嚴,你只可以做一個睇人面色嘅奴棣。


令我更驚訝嘅係,大古城巴打係一個讀國際關繫,對時事地緣政治富有觸覺,非常聰明嘅人;而困獸鬥絲打係一個識得拍片剪片,有做開youtuber,同樣都係不可多得嘅人才,都為錢財頭痕。無他嘅,只係資本主義之下有一技之長並唔足夠,你仲需要資本操作嘅知識同能力。


呢個就係我開blog嘅原因。自從意識到自己處於絕對劣勢,我就一路好想儘力向上流,自己苦苦鑽研左兩年,算係對資本運作嘅機制有所了解,但就發現身邊嘅朋友就好似以前嘅自己咁一無所知。我想將我學到嘅野帶比大家,雖然唔算係好專家,自己都成日會懷疑自己,但我都想將我嘅掙扎同大家分享,做啱嘅大家可以跟,做錯嘅大家可以走少條歪路,希望大家會見證到呢個窮撚掙扎成功。


為自由,為尊嚴,駕馭資本,敬資本主義。


不過講解點樣駕馭資本之前,首先係要了解資本點樣駕馭你



7 則留言:

我嘅願景

金錢、自由與尊嚴:開博文

「果日太古城有個阿叔,好豪咁對住啲狗講話『我攞少少錢出尼就買得起你地三萬隻狗』,果下我先意識到原來錢係咁有用。唔好話買起咩,至少我可以資助我認同嘅事業先」同朋友閒談講起,原來係資本主義嘅世界,錢先最有效嘅選票。 另一個朋友又講起佢係屋企同屋企人困獸鬥,下下比屋企人食住,疫情下又...