2021年1月16日星期六

Donate to Signal:資本才是最終的選票

如果大家係同我一樣跟住網際網絡長大嘅九十後,大家可能會有咁嘅認知:免費係常態,付費嘅野通常都有啲古惑。君不見上網就可以睇到免費AV同電影,原本要買嘅報紙變左online可以免費任睇?Email Service又幾時收過錢?Google同維基搵答案自古以來就係免費架啦!網絡就係一塊免費嘅黃金寶地,任何非物質嘅資源似乎都理應免費。

好老實講我都係呢兩年先發現有啲唔對路。

我落街買飯同阿嬸講:「喂靚女!我有寫財經blog架!我係三支金流吖!你上去睇兩篇文Free個包比我吖!」然後個阿嬸係會打尻我的。原來落街食個飯係要比錢架!咁維基edit啲人生活嘅資源係邊度尼?點解人地拍一套AV同電影咁大卡士我可以上網免費睇到?做呢啲野嘅人何來錢生活?

睇過一個story係有個人唔知打左幾多萬篇wiki,佢話佢一放工就會打,打左十幾年。係好西利好偉大?但震撼我嘅係佢係要番工的,佢係要自己番工去維持自己有足夠嘅生活資源去支持自己嘅興趣----打維基,一直以來佢係一個崩都無收過的。

現實就係所有人類都要衣食住行,樣樣都係錢。如果你得到啲免費嘅資源,一係人地犧牲左自己嘅勞動去free比你,一係其實你以另一啲方式比左個成本,而我地知道甘願放棄自己勞動成果嘅聖人只佔少數。正如黃經一文拋過嘅書包:經濟活動嘅基本係養家糊口。曾經我地會為WhatsApp收$8而屌到上天花板,而家好多人都開始醒覺:世上無野係免費,免費嘅野只係用左其他野支付。Server係錢,人工係錢,憑咩免費比你?Facebook嘅財報答到你。

唔理你中唔中意,我地的確生活係一個資本主義社會,一個簡單而殘酷嘅社會:有錢有得玩,無錢無得玩。你以為美國人有得投票好民主?錯啦,有錢先可以落廣告、請人研究點落廣告,再爛嘅idea只要你有資源reach到極大量嘅人,總有幾個白癡會相信;而無錢嘅思想家只可以同佢嘅朋友講佢理想嘅社會有幾理想;而作為受眾嘅我地只可以係reach到我地嘅爛橙入面揀啲無咁爛嘅橙食左佢,因為我地搵唔到好野。

資本社會入面,錢先係終極嘅選票。有錢你可以決定邊啲食店可以存活,可以決定用咩service,每一個消費決定都係對提供者嘅實際支持。曾經我地會為WhatsApp收$8而屌到上天花板,而家好多人都開始醒覺:世上無野係免費,免費嘅野只係用左其他野支付。Server係錢,人工係錢,憑咩免費比你?Facebook嘅財報答到你:唔比錢,就係授權人地攞你去賣。

香港人無野多,就係錢多。你唔需要等眾籌先投票(錢),由你午餐食黃定藍店,到你subscribe嘅patreon係沈旭暉定J圖,民主自由必須由每日生活嘅消費決定入面著手實現。係無選票嘅今日,能力所及範圍,唔好再將你嘅自主權外判出去。

我地已經錯過左whatsapp,今日我地唔好再錯過signal。

利申:作為一個睇重穏定金流嘅投資者,我揀左月供5鎂。如果新嘅40m用家入面有0.4m肯咁做,Signal已經月入2m鎂,已經係一筆不能忽視嘅穏定Back Up了。

最後我係Donate comment果度寫左一句咁嘅野:

"I am a HKer. I can't vote anymore. Now I vote my money to support for your respect in my privacy. Thank you!"



1 則留言:

我嘅願景

金錢、自由與尊嚴:開博文

「果日太古城有個阿叔,好豪咁對住啲狗講話『我攞少少錢出尼就買得起你地三萬隻狗』,果下我先意識到原來錢係咁有用。唔好話買起咩,至少我可以資助我認同嘅事業先」同朋友閒談講起,原來係資本主義嘅世界,錢先最有效嘅選票。 另一個朋友又講起佢係屋企同屋企人困獸鬥,下下比屋企人食住,疫情下又...