2021年6月19日星期六

廢青選股法:抄廢老功課x掘掘下就有個行業landscape

最近比較懶無乜點drill財報,反而係覺得自己識嘅公司真係比較少,諗緊點樣拎多啲exposure⋯⋯總唔可以成日靠外向巴數薄大佬餵食架嘛。

其實係之前呢篇文都講過,增加Exposure就係減少FOMO嘅最好方法:你有能力持續發掘好西,對於睇落正嘅野就唔會FOMO,可以沉下心來睇定啲計好數先入。

今日就是但不負責任咁分享兩個我增加exposure嘅方法!

一、成份大法好

含指唔講啦得果50幾隻支那股,但係標普、納指、FTSE100等國家級嘅指數往往係藏寶地,視乎指數納入原則,一般啲成份股都係有相當規模、業務穏定或者高增長,起碼妖極有限先!咁我就用維基嘅資料:
咁500隻股都唔少,夠睇到暈。我自己咁啱想搵啲無持有嘅產業,就跟sector排住睇下先:

其實咁樣browse下都已經學到好多野,比如原來保險都有分Brokers, Life and Health, Multi-line, Property and Casualty, Reinsurance等等,已經非常長知識。我近排就對Brokers呢個Sub-Sector有啲興,呢度Cap左Insurance Brokers果四間比大家睇下先。大家可以好快望一次睇下邊啲行業睇落幾得意抽一兩間出尼睇,至於點睇,可以參考下呢篇

二、廢老戰法

事緣有日好眼訓就上網搵下巴老最近有咩新搞作,比我發現癍DATAROMA呢個CLS網:
CLS個位在於除左持股,佢仲整理埋個Superinvestor持倉變動同埋歷史、買入價位等等:

咁有呢個工具,我地就可以久唔久上去睇下巴老同佢啲行家買左啲咩、咩價位買,唔係比你直接抄功課,係等你有個起點可以做功課;做完估值可以睇下自己條數同佢地嘅買入價fit唔fit,叫係對下答案咁。

咁我就睇下佢做過咩,是但㩒左入AON,純粹係因為唔係加貨係新買,無原因可言。
如果你抄其他廢老,咁至少你要明白佢奉行咩投資哲學,了解佢點解買入,推算佢會點操作,唔好淨係抄冧把成個傻散咁(淨係抄冧把唔該出番去)。我地知道巴老奉行「合理價格買入優質公司,長期持有,永遠持有」,而巴老係230買入AON嘅;咁我地已經有一支強心針:230起碼係合理價格,AON應該係優質公司。

大家再睇番第一個方法果度,我咪cap左insureance brokers嘅?大家睇下呢條新聞:
AON同WLTW打算合併,但係因為歐美反壟斷法嘅關係,佢地要賣咁啲資產先可以通過,而接手嘅就係標普(同時係全球)四大Brokers之一嘅AJG!呢三間公司係咩料呢?Google「World top insurance Broker」:
(2019數據勿屌)就咁我地可以見到,AON同WLTW本身已經排第二三,合併後將會超越第一嘅MMC,接收WLTW同AON業務嘅AJG都會有所得益。呢資合併似乎係二三四名聯合要顛覆排名嘅一個play;亦都某程度上解釋左巴老點解唔買MMC要買AON,因為佢係the greatest-to-be。

所以其實真係dig入財報之前,有好多資料係誤打誤撞見到、記住,突然就有啲picture,其實投資都幾擴濶眼界架!

沒有留言:

發佈留言

我嘅願景

金錢、自由與尊嚴:開博文

「果日太古城有個阿叔,好豪咁對住啲狗講話『我攞少少錢出尼就買得起你地三萬隻狗』,果下我先意識到原來錢係咁有用。唔好話買起咩,至少我可以資助我認同嘅事業先」同朋友閒談講起,原來係資本主義嘅世界,錢先最有效嘅選票。 另一個朋友又講起佢係屋企同屋企人困獸鬥,下下比屋企人食住,疫情下又...